Monday, June 11, 2007

I'm DEAD BEAT!! Been working my ass off this whole weekend ehk. I'm so tired. Especially today. N today,I dont know why Firhan was in bad mood one moment and good mood the next moment. Nak cakap uzur,tak kan lah lelaki pon uzur ehk. =p *mas,mulut!!Celupar!*

But luckily with great crew around,I'm okie with it. Especially with people like Jannah,Bryan,Alvin,Amirul and even Izat *thou he is at McCafe*. With this kind of people,I'm happy already. No matter how tired,I wont feel it so much. They make me happy. N with managers like Tammy and Philip who understand me,it is great. Tammy will know when I'm in the mood to talk or not. Philip will just know when to make me smile ah.

Firhan? Dier perangai!!! Menggatal 24 jam dgn si pompan tu!!! Aku pon aper lagy,darah up jer ah!!! Jeling nyer kat muker pompan tu!! Aku tak kasi belas kasihan nyer!!! Everytime aku nampak drg menggatal,aku mesti tetap akan cakap "Hah!! Start ah tu menggatal!!!" Fafa tau aku akan ckp gytu. Ku ader blg dier. Fafa pon tak suker ah tu pompan. Hehe!! Ader sokongan skrg. Bleh buka Anti club untuk bdk pompan tu!!!

Next week,I'm not working. Yup!! The whole week. I'm heading back to KL to meet my Grandpa. I MISS HIM!!!! Heard that he is not feeling well. Haix. Atuk,tunggu k,Siti datang next week tau. Will start working once again on the 20th June. N I'm going for the crew outing on 22nd June. We are going Sentosa. Most of my close peeps at work are going. I hope we will have fun together. Never went out with them before sey. Okie. Enough about work.

I'm sad/disappointed. Yah. That's what I'm feeling right now. Thou it's not happening to me but I feel for u dear. I know how much you love,how much you have sacrifice for him. I know. I understand it. But what you get back from him is just crap!!! Knowing that now you must be feeling terrible but I'm unable to do anything for you just make me feel useless!!! You wont talk to me about it. I know it from your blog and when I called you up,you just act as if nothing is happening. Y dear? Y u don't want to talk to me? What am I here for? Even if you wanna me to come down NOW and accompany you,I will ah dear.

Others told me not to ask you anything. They said you have cried enough and don't wish to cry anymore. Okie,I respect that. But I just wish my cellphone will now ring and you pour out everything to me. Okie,I may not be the best person to talk to but still,tell me ah dear. But whatever it is,I hope you decide what is best for you and I'll support you all the way. Yes,I WILL my dear. Take care my Dear.

Guys!! Why must you be sucha a jerk in my Swytaz life?!?!? Satu perangai macam sial!! Yang lagy satu plak,menggatal tak sudah!!! Aku tak paham ah asal kau kene buat perangai macam nie. Aku tau,Swytaz aku ader sikit degil nie semua ah. Tapy kau fikir lah sey pengorbanan yang dier buat untuk kau semua. Dier sanggop habis duit untuk kau. Pinjam duit untuk kau. Bayar bill sampai ratus2 untuk kau!!! Tak cukup ker tu smua untuk menunjuk kan kau yg dier sayang!??!?!

EH!! Dier sanggop tak keluar dengan aku sebab kau!! Dier sanggop cari keje untuk bayar bil2 dier sebab kau!! NAK TAU ASAL AKU KEJE?!!? Kau pikir aku suker sangat ker keje!?!? Aku keje sebab Swytaz aku lah sey!!! Aku nak biar dier pinjam duit dari aku!!! Aku tak nak dier hutang dengan org2 lain!!! Aku buat nie smua bukan psl kau tapy Swytaz aku!! N Swytaz aku sanggop hutang keliling pinggang sebab kau!!! Dier sanggop bayar semua biler kluar dgn kau!! Sanggop kasi kau duit tanpa pikir dua tiga kali!!! Sanggop kongsi duit gaji dgn kau!!! Sanggop lagy tepi kan duit gaji dier untuk kau!!! Kau dah lah tak menghargai,kau buat hal plak!!! Hidop jangan pikir diri sendiri jer bleh tak?!?! Pikir ah psl pompan yang sayang kau!!!

Jangan cakap SAYANG kalo kau tak!! Jangan cakap pasal pendirian ah!! Tu cumer alasan lah sey!! Semua org ader pendirian tapy pikir ah,pendirian kau tu betol ker tak!!! Ego tu tolong ah ehk,jangan letak tinggi melangit!! Kalau kau sayang sangat dengan Ex kau,at the first place jangan ah nak menggatal dgn Swytaz aku!!! Sekarang kau sendiri bingung nak pilih antara Swytaz aku atau ex kau. Suker kau buat hal macam nie? Dah biaser buat ?

Stop lah guys. Kalau ikot kan hati aku,nak ajer aku suroh Swytaz aku semua putus hubungan dengan kau!! Tapy kau raser dier nak ker?? Dier tak akan lepas kan kau senang macam tu tanpa air mata dier menitis ah. Everytime dier nangis,kau pikir hati aku tak sakit ker?!! Hati aku pedih lah tengok dier nangis untuk kau!! Tapy kau tau tak nie semua. Kau tau tak yang dier nangis sebab kau!?!? Sebab perangai kau yang macam sial!!! Yang tak tau nak hargai pengorbanan dier!!!!

Lepas kau dah luka hati dier,kau senang2 jer kate "sorry". Kau pujuk rayu dgn dier. Sebab dier sayang dgn kau,dier amik kau alik. Tapy kau tetap dengan perangai macam tu jugak. Aku dah tak tau ape nak buat dah. Kate2 aku tak seberat mane. Kasih sayang dier untuk kau lagy berat dari kate2 aku!!! Aku cumer harap satu jer. HARAP KAU HARGAI DIER!!!

Swtyaz,I know it's kinda useless typing all this fucking shit in my blog. But I just wanna to let u know,this is how I feel about them treating u!! I sincerely cant stand it. But I cant do anything about it cause your love for them is strong. Gerls,whatever your decision is,I'll try to give my fullest support. But please,do what is right not what you FEEL is right. Please lah. I cant stand looking at you gerls suffering because them. Please lah.

K lah. Till den people.

PS: Angry Angry Mood.




12:01 AMY

RETRO!

The Precious: Ratu Masrurah
Born: Fourth June
My Diamonds: My Family!! =)
My Ruby: Anne & Camy
My Sapphire: Irfan
My Emerald: Rahmat
My Pearl: Ijal & Steven



~ Precious Fulfillments!!! ~

Micro DVD Player!!
A New Bed!!
Swatch Watch!!
LCD TV
Play Station 3!!!



Just Say It!




~ Rhythm In My Heart ~
Harapan - Fazli Zainal


Do Visit Them Too...

Adik
April Tears
Ayu
CamyLolly
Eha
Hudz
Hui Ling
Ida
IrahYuna
JaNe
Juzaila
Kak Khairiah
Mariam
Nadiah
NaNa
Paula E
Ryan
ShaSha
Tasha(Jane)
Waniee
WaTi
YaNi




Looking Back...

June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
December 2008
February 2009