I've just realised I've yet to reply to any of my taggers ehk. Hey thanks so much for tagging. Keep it coming k.
jannah: weak ?? nonononono!! Practisee makes PREFECT!! i'm here ! i cann make youu GREAT!!

loves!
maS: yah2. I'm trying to practise everything back. Hope the managers gv me a chance to practise. =)tengku: wei..hehe..dis week mst b d most happening week 4 u ehk..biaselah,ezat ader..hehe..lets rock beb!!! btw,stail ar blog kao..very funky..hehe..
maS: hehe!!! yelah2.. sbb kau ader lah. funky ehk? mesti ah. tgk ah org nyer... hehe!! =pRahmat: dgr2 dh lupe aku..
maS: ish!! maner ader!!! aku tk pernah luper kan kau sak.. serious!Dora: Mashi Shreek teo~~Weii..dgr2 tk payah la nk blang org wad realli happen seh..v the maluu tau..takpe mas..t ,pyja & lil lulu balas alik AR...tunggu jer!
maS: wei!! kermit the frog!!!! krg dh balas alik pon ehk. mission dah accomplished kan...mrs kyo: heh heh my new nick...erm...sayang aku tak?...kalau syg g tukar skin ok..asek green n black..y not pink n black?...naisshhhh
maS: hehe!! mesti ah syg!! tapy kan,aku btol2 tak tau tukar skin sei. harapkn org jer tau. =p